Свържете се с нас

Понеделник - четвъртък: 08:00-22:00 CEST

Петък: 11:00-18:00 CEST

Събота: 12:00-17:00 CEST

Контактен център: [email protected]

Техническа поддръжка: [email protected]

people

Често задавани въпроси

  • +
    Какво е NetTV Plus?

    NetTV Plus е водеща телевизионна платформа за потребители от България, които живеят в чужбина, предоставяйки им достъп до най-добрите регионални канали. Гледайте го в приложението EON Smart TV приложение или с ЕON смарт бокс навсякъде, където имате качествена интернет връзка със скорост 5Mbps.

  • +
    В кои държави се предлага услугата NetTV Plus?

    Можете да използвате нашата услуга навсякъде по света, с изключение на България.

  • +
    Как да направя плащане?

    Можете да извършите плащане директно на нашия уебсайт чрез кредитна карта (Visa, MasterCard).

  • +
    Излъчва ли се телевизионната програма на живо?

    Да. Всичко, което се излъчва по определен канал в даден момент, можете да гледате чрез нашата услуга. Можете да гледате цялото телевизионно съдържание на живо или до 7 дни назад.

  • +
    Мога ли да връщам назад каналите на моя Smart TV, компютър или мобилен телефон?

    Връщането до 7 дни назад е налично на всички поддържани устройства и може да се използва във всички наши приложения.

  • +
    Мога ли да запиша програма от телевизия?

    В момента няма възможност за записване на телевизионно съдържание чрез нашето приложение, но имате възможност да използвате опцията „Архив“, която ви позволява да гледате пропуснато телевизионно съдържание до 7 дни назад по всички канали.

  • +
    Колко устройства мога да използвам на вашата услуга едновременно?

    Mожете да използвате услугата на 2 устройства едновременно.

  • +
    Имам ли нужда от интернет връзка, за да гледам телевизия чрез вашата услуга?

    Да, интернет връзката (от 5Mbps и повече) е единственото условие за използване на нашата услуга. Предимството е, че можете да използвате интернет на всеки доставчик, а също така ви даваме възможност да гледате телевизионни програми чрез нашата услуга.

  • +
    Как да управлявам регистрирани устройства?

    Можете да регистрирате до шест устройства общо за приложението EON Smart TV. В случай, че искате да смените някое от регистрираните устройства или просто искате да го изтриете, можете да го направите на портала My NetTV в раздела Управление на устройства. Можете да преименувате всяко устройство за по-лесно използване.

  • +
    Мога ли да активирам услугата на множество устройства?

    В рамките на пакета имате възможност да активирате услугата на шест устройства по ваш избор.

  • +
    Как да гледам EON на iOS и Android устройства?

    За да използвате EON на вашето iOS или Android устройство, трябва да изтеглите приложението от App Store или Google Play Store, да изберете оператора NetTV Plus и да влезете с данните за вход в My NetTV акаунт.

  • +
    Има ли договорно задължение?

    Няма договорно задължение.

  • +
    Мога ли да използвам услугата на 2 или 3 телевизора на различни места?

    Устройствата, активирани в пакета, трябва да са в едно и също домакинство.

  • +
    Можем ли с моя приятел да си купим един пакет и да гледаме канали на два различни телевизора, всеки в свой собствен апартамент?

    За съжаление подобно нещо не е възможно. Всички активни устройства в пакета трябва да са в едно и също домакинство.

  • +
    Безплатно ли е приложението?

    Можете да изтеглите приложението безплатно от Google Play или App Store и да се абонирате за услугата.

  • +
    Не мога да намеря приложението EON Smart TV на телевизора си. Какво трябва да направя?

    Ако вашият модел не поддържа приложението EON Smart TV или не можете да го намерите в App Store, свържете се с нашата техническа поддръжка чрез [email protected]

  • +
    Как да свържа EON смарт бокс?

    За да свържете EON смарт бокс към Интернет, първо го свържете с LAN кабел. След това свържете кутията с HDMI кабел към телевизора, след това захранващия кабел към източника на захранване.