Свържете се с нас
Понеделник - четвъртък: 08:00-22:00 CEST
Петък: 11:00-18:00 CEST
Събота: 12:00-17:00 CEST
Контактен център: [email protected]
Техническа поддръжка: [email protected]

Често задавани въпроси
-
+Какво е NetTV Plus?
NetTV Plus е водеща телевизионна платформа за потребители от България, които живеят в чужбина, предоставяйки им достъп до най-добрите регионални канали. Гледайте го в приложението EON Smart TV приложение или с ЕON смарт бокс навсякъде, където имате качествена интернет връзка със скорост 5Mbps.
-
+В кои държави се предлага услугата NetTV Plus?
Можете да използвате нашата услуга навсякъде по света, с изключение на България.
-
+Как да направя плащане?
Можете да извършите плащане директно на нашия уебсайт чрез кредитна карта (Visa, MasterCard).
-
+Излъчва ли се телевизионната програма на живо?
Да. Всичко, което се излъчва по определен канал в даден момент, можете да гледате чрез нашата услуга. Можете да гледате цялото телевизионно съдържание на живо или до 7 дни назад.
-
+Мога ли да връщам назад каналите на моя Smart TV, компютър или мобилен телефон?
Връщането до 7 дни назад е налично на всички поддържани устройства и може да се използва във всички наши приложения.
-
+Мога ли да запиша програма от телевизия?
В момента няма възможност за записване на телевизионно съдържание чрез нашето приложение, но имате възможност да използвате опцията „Архив“, която ви позволява да гледате пропуснато телевизионно съдържание до 7 дни назад по всички канали.
-
+Колко устройства мога да използвам на вашата услуга едновременно?
Mожете да използвате услугата на 2 устройства едновременно.
-
+Имам ли нужда от интернет връзка, за да гледам телевизия чрез вашата услуга?
Да, интернет връзката (от 5Mbps и повече) е единственото условие за използване на нашата услуга. Предимството е, че можете да използвате интернет на всеки доставчик, а също така ви даваме възможност да гледате телевизионни програми чрез нашата услуга.
-
+Как да управлявам регистрирани устройства?
Можете да регистрирате до шест устройства общо за приложението EON Smart TV. В случай, че искате да смените някое от регистрираните устройства или просто искате да го изтриете, можете да го направите на портала My NetTV в раздела Управление на устройства. Можете да преименувате всяко устройство за по-лесно използване.
-
+Мога ли да активирам услугата на множество устройства?
В рамките на пакета имате възможност да активирате услугата на шест устройства по ваш избор.
-
+Как да гледам EON на iOS и Android устройства?
За да използвате EON на вашето iOS или Android устройство, трябва да изтеглите приложението от App Store или Google Play Store, да изберете оператора NetTV Plus и да влезете с данните за вход в My NetTV акаунт.
-
+Има ли договорно задължение?
Няма договорно задължение.
-
+Мога ли да използвам услугата на 2 или 3 телевизора на различни места?
Устройствата, активирани в пакета, трябва да са в едно и също домакинство.
-
+Можем ли с моя приятел да си купим един пакет и да гледаме канали на два различни телевизора, всеки в свой собствен апартамент?
За съжаление подобно нещо не е възможно. Всички активни устройства в пакета трябва да са в едно и също домакинство.
-
+Безплатно ли е приложението?
Можете да изтеглите приложението безплатно от Google Play или App Store и да се абонирате за услугата.
-
+Не мога да намеря приложението EON Smart TV на телевизора си. Какво трябва да направя?
Ако вашият модел не поддържа приложението EON Smart TV или не можете да го намерите в App Store, свържете се с нашата техническа поддръжка чрез [email protected]
-
+Как да свържа EON смарт бокс?
За да свържете EON смарт бокс към Интернет, първо го свържете с LAN кабел. След това свържете кутията с HDMI кабел към телевизора, след това захранващия кабел към източника на захранване.